HTML

Gemini? Maradhat!

Friss topikok

• Módosi Sára: Nagyon jók a képek, biztos nagy élmény volt az egész klánnak :) Csak nehogy a gólya bekopogjon hoz... (2016.07.12. 06:22) Július első fele
  • Módosi Sára: Nagyon jók a képek! Ilyen hajas balesetem nekem is volt, bár arra már nem emlékszem, hogy kellett-... (2016.06.28. 12:43) Nyár
  • marcijuli: @Módosi Sára: Még nem tudják, sssss (2016.06.21. 18:42) Június
  • Módosi Sára: Nagyon édesek, ahogy örülnek a szökőkútnak :) (2016.06.07. 12:20) 3 és negyed év
  • marcijuli: Sajna nem tudunk egyszerre fényképezni és vigyázni az életükre, szóval nincsenek fotók :( (2016.06.05. 16:18) Névnap

Címkék

Július első fele

2016.07.10. 18:58 marcijuli

Akkor szép sorjában:

Múlt szombaton Pbjenőn voltunk, szalonnasütés volt, a gyerekek nagyon élvezték a tüzet és a nyársas szalonna/kolbász és virsli sütést. Marci a tűz oltásában is tevékenyen részt vett...

Vasárnap ismét a gyadai tanösvényhez mentünk, most annyi plusszal, hogy megnéztük a függőhidat is. A szokásos Hangya Danis kézfogás, a kisvasutazás és hintahidazás mellett ez volt az újdonság. Marcinak kicsit nehezen ment a túra (folyton a játszótérre akart visszamenni, ami a túra elején van), de legalább bevállaltam tőle a szokásos kullancsadagot... (Egyébként a tavalyi kiránduláson, felhívnám a figyelmet arra, hogy ugyanabban a pólóban volt.)

Under the bridge

Hétfőn viszont elindultunk Fonyódra. A másfél órásra tervezett út 2,5 órás lett, mivel Érd környékén teljesen állt az autópálya. De végre kb. 2 óra körül megérkeztünk, aztán irány a "városi" (Tungsram) strand, ami a háztól (Marci szerint a "farmtól") 10 percre volt gyalog. A "plázs" tele volt kagylóhéjakkal, a víz feltűnően mélyült, nem ez volt az ideális gyerekstrand.

Kedden reggel megtámadtuk a Sándortelepi strandot (igazából ez van a városközpontban) és ez elég csodás strand, mert tele van játszótérrel + van egy nagy hajó és mellette rengeteg olyan dolog, ami vizet priccol. Megtaláltuk az igazit! Este még zárás előtt is visszamentünk és zárás után is maradtunk. Este is jól nézett ki.

Kalózkapitány a Fekete Gyöngyön

Szerdán az időjárásra való tekintettel elautóztunk Keszthelyre, megnéztük a Festetics kastélyt, majd a balatonberényi strandot és útközben még egy budhista tibeti kultúrközpontot (Rabten Tashi Ling Balatonkeresztúron). A berényi strandon csak ebédeltünk, de azért jó volt ezt is látni, a tibeti központban viszont nem volt senki.

Csendesülős

Tibeti virágszál

Hercegnő féllábon

Orik

Este még a fonyódi palánkvárba is elmentünk, ahol amúgy simán ott volt velünk egy gólya is. (onnantól a bólyát is gólyának hívtuk...)

Jobb szélen a menekülő gólya

Királylány a palánkvárban

Csütörtökön a víz még hideg volt, így áthajókáztunk a katamaránnal Badacsonyra. Majd vissza.

A nyílt vizen

Badacsony

Klimatizált hajó

Pénteken egész napos Panoráma strandolás volt. Ez a városközpontban lévő strand, amit kedden minősítettünk kiválónak. Este a szembeszomszédnál kb. 22 óráig egy rezesbanda(!) gyakorolt.

Ezért Panoráma a neve

Akció közben

Vár

Szombaton reggel lementünk utoljára a kedvenc strandunkra, de már minden cucc a kocsiban volt és előtte elbúcsúztunk a szállásadóinktól. Hazafelé másfél óra volt az út, Juli végigaludta, Marci viszont sajna nem...

Az utolsó 2 napban kétszer is voltunk a strand melletti hullámvasúton, amit egyébként pont az a bácsi felügyelt, aki a május elsejei láncos körhintát a Városligetben :) A hullámvasútról azóta is folyamatosan beszélnek, mert annyira élvezték...

A szállás is megérdemel egy kis reklámot. Mellesleg a valóságban jobban nézett ki, mint a képeken.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Módosi Sára 2016.07.12. 06:22:00

Nagyon jók a képek, biztos nagy élmény volt az egész klánnak :) Csak nehogy a gólya bekopogjon hozzátok :D