HTML

Gemini? Maradhat!

Friss topikok

• Módosi Sára: Nagyon jók a képek, biztos nagy élmény volt az egész klánnak :) Csak nehogy a gólya bekopogjon hoz... (2016.07.12. 06:22) Július első fele
  • Módosi Sára: Nagyon jók a képek! Ilyen hajas balesetem nekem is volt, bár arra már nem emlékszem, hogy kellett-... (2016.06.28. 12:43) Nyár
  • marcijuli: @Módosi Sára: Még nem tudják, sssss (2016.06.21. 18:42) Június
  • Módosi Sára: Nagyon édesek, ahogy örülnek a szökőkútnak :) (2016.06.07. 12:20) 3 és negyed év
  • marcijuli: Sajna nem tudunk egyszerre fényképezni és vigyázni az életükre, szóval nincsenek fotók :( (2016.06.05. 16:18) Névnap

Címkék

Zalahaláp

2015.07.20. 15:57 marcijuli

4 nap a Balaton-felvidéken vagyis inkább a Balatonon:

Csütörtökön délelőtt nekiindultunk az északi partnak, majd egy rövid Tihanyi-félsziget kitérő után Örvényesen kipróbáltuk a szabadstrandot. Ez egy pici strand, sok évvel ezelőtt biciklivel éjszaka érkeztünk a strand melletti nagyon pici kempingbe és másnap ott lubickoltunk. Most már négyesben tettük ezt. A gyerekeknek nagyon tetszett a természetes víz, igaz nem volt homokos part, csak amolyan balatoni lépcsős, de bent már nagyon lubickoltak. A víz nem volt nagyon meleg, de ők bírták. Késő délután megérkeztünk Zalahalápra, a szőlőhegyre, a szálláshoz. Miénk volt a teljes két szintes, 4 szobás ház, igaz, hogy csak egy 4 ágyas szobába vackoltuk be magunkat, hogy lássuk hogyan bírják az éjszakát a picik. Marci leesett, hiába volt az ágya szélén a Juli ágyának fejtámlája "leesésgátlóként". Nagyot nyekkent, de nem lett semmi baja.

Pénteken kinéztünk egy nagyon jó strandot, ahol viszont már volt úgynevezett "lidó", azaz homokos, sekély part, ahol a gyerekek nagyon ügyesen tudnak pocsolni, beleszaladni a vízbe és egyebek. Ez az Ábrahámhegyi strand volt. Álmosak voltak, de mégsem aludtak, visszamentünk a szállásra, de nem sikerült elaludniuk. Délután felmentünk a Badacsonyra és onnan néztünk szerteszét (a Szegedy Róza háznál), aztán hazafelé benéztünk még Tapolcára a Malom-tóhoz. Nagyon jó hangulata volt, volt egy játszótér is, de a halacskák és a víz is nagyon tetszettek nekik.

Szombaton visszatértünk Ábrahámhegyre. Délután viszont megpróbáltuk a szálláson az alvást, sikerült is, úgyhogy már csak elég későn mentünk csavarogni Szigligetre, a strandra. Itt már nem úszkáltunk, csak a parton sétáltunk, illetve egy picit belegázoltunk a vízbe is, plusz játszóterezés is volt ott. Este kb. 10 körül értünk haza és nagyjából akkor érkeztek új vendégek is a földszintre.

Vasárnap folytattuk a fürdőzést a jól bevált strandon, de onnan már hazafelé vettük az irányt. Autóba beszállástól kiszállásig (2,5 óra utazás) végig aludtak. Otthon persze még elég sok hancúrozás volt, mert elég korán indultunk (a csúcsforgalmat elkerülendő).

Éééés képek:

Még az indulást megelőző nap:

Örvényesen a játszón:

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Módosi Sára 2015.07.21. 07:22:36

Örülök, hogy jól bírták a gyerekek a nyaralást! Kicsit sajnálom, hogy nem találkoztunk :( De nagyon jó volt Nektek!