HTML

Gemini? Maradhat!

Friss topikok

  • Módosi Sára: Nagyon jók a képek, biztos nagy élmény volt az egész klánnak :) Csak nehogy a gólya bekopogjon hoz... (2016.07.12. 06:22) Július első fele
  • Módosi Sára: Nagyon jók a képek! Ilyen hajas balesetem nekem is volt, bár arra már nem emlékszem, hogy kellett-... (2016.06.28. 12:43) Nyár
  • marcijuli: @Módosi Sára: Még nem tudják, sssss (2016.06.21. 18:42) Június
  • Módosi Sára: Nagyon édesek, ahogy örülnek a szökőkútnak :) (2016.06.07. 12:20) 3 és negyed év
  • marcijuli: Sajna nem tudunk egyszerre fényképezni és vigyázni az életükre, szóval nincsenek fotók :( (2016.06.05. 16:18) Névnap

Címkék

Tavaszi nyár

2018.05.20. 19:48 marcijuli

Ápr. 22-én csak a Kassák térre mentünk, mert régen voltunk ott. Kaptunk fémes lufit valakitől, egy kislányon keresztül küldte, rögtön el is húztunk a játszótérről. Julcsi szerint soha nem kapott még ilyen szép lufit...

Ápr. 28-án Alma együttes koncerten voltunk a Ligetben. Mondjuk előtte 2 nappal az együttes fele Kifli néven lépett fel az oviban.

29-én Vilmos keresztelőjén voltunk a keresztszülők!!!

30-án elmentünk a Jági tanösvényhez és végigjártuk azt.

Május 1-én Andival és Lidussal felmentünk a Várba és sétáltunk egyet a Bécsi kaputól a Halászbástyáig + megnéztük az őrségváltást a Sándor palotánál és a várban a játszóteret is és hazafelé a Ruminiset is.

Május 5-én Andival, Lidivel és Gabival résztvettünk a Budapest 100-on. Igaz csak a 7. és a 6. kerületben jártunk, de elég volt ez is. Juli közben beteg volt.

Másnap elmentünk négyesben is néhány helyszínre.

Május 12-én kimentünk a Legszelídebb Motorosok Fesztiváljára a Margit-szigetre Zitáékkal.

Másnaptól a következő csütörtökig Sopronban voltunk, pontosabban Komáromban, a bécsi állatkertben, Sopronban és a Fertő-tó körül, a Schneebergnél, majd itthon egy break bemutatóra értünk haza.

18-án a Dera-szurdokban voltunk.

19-én csak a Ligetbe mentünk játszani.

Ma pedig Drégely várában voltunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bodigemini.blog.hu/api/trackback/id/tr8613989126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása